Site rengi

Tasarım

Geniş
Kutulu
Demokrat Gazetesi Balıkesir

“SİZCE BEN NEYİM?”

Seçkin Şensöz

Seçkin Şensöz

Hakkımda sorulan şu soruya lütfen beni..

Yerin dibine sokmayacak bi cevap verin arkadaşlar!..

Soruyu yazının içinde bulacağınızdan,

Ben vereceğiniz cevabın şıklarını baştan belirteyim:

  • Pis,
  • Düşüncesiz,
  • Patavatsız,
  • Üşengeç,
  • Sopalık,
  • Aaa! Hiç öyle yapılır mı len?
  • N’olmuş yani alt tarafı bi eldiven!
  • Helalin var Seço.
  • Görmemezlikden geliverseydi.

 

KONU ŞU ARKADAŞLAR

 

Giyindim, evden çıkmak üzereyim.

Ayakkabılarımın tozlu olduğunu gördüm.

Portmantonun üzerindeki hanıma ait olan..

Eldiveni aldım ve ayakkabılarımın tozunu onunla..

Silerken hanım gördü:

  • “Yuh yani Seço! İnsan bukadar mı şey olur yaa?”

Hanım dedi ya:

  • “İnsan bu kadar mı şey olur yaa?” diye.

İşte bu şey olur mu derken;

Yukarıda saydığım şıklardan hangisini demek istedi?

 

BEN DE DİYOM Kİ:

 

  • “Yahu onlardan başka 3 çift eldivenin daha var.”
  • “At çamaşır makinasına yıkansın veya at çöpe gitsin.”
  • “Hem yaz geliyor, n’apacan eldiveni?”

Şıklara birkez daha bakın, lütfen!

Ben hangi şıkta ki şey oluyorum?

Please follow and like us:
Facebook
Twitter
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
YAZARIN SON YAZILARI
BAHŞİŞ NEDİR? - 12 Kasım 2019
BUGÜN DE BÖYLE - 9 Kasım 2019
NEŞESİ HEP AYNI - 8 Kasım 2019
BOĞAZIMDA DÜĞÜMLENEN - 6 Kasım 2019
BIRAK DESİNLER BE!.. - 4 Kasım 2019
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ
tanıtım filmi
internet haber