Site rengi

Tasarım

Geniş
Kutulu
Demokrat Gazetesi Balıkesir

NE SAÇMALIYON?

Seçkin Şensöz

Seçkin Şensöz

Çok biliyo ya, çok akıllı ya, Çok dindar ya,

Diyo ki:

-Milli Piyango, Sayısal Loto, At Yarışı haram.

BEYİM

Bunlar, Devletin gözetiminde, Devlet izniyle,

Devlet tarafından vergisi alınan oyunlar.

HADİ

Seni, beni, onu, herkesi geçtik.

Devlet, bu oyunlara izin verirken harama ortak olur mu ya?

Bİ ŞEY

Söylüyon ama neyin ne olduğunu, kendin de bilmiyon!

BEN

Haddim olmayarak, kardeşlerime diyom ki:

-Okuyun, okuyun, okuyun..

Neyi okuyun?

Kuran-ı Kerim’i okuyun.

Orada göreceksiniz, oradan anlayacaksınız.

Oradan siz karar vereceksiniz..

Neyin doğru, neyin yanlış olduğunu.

ZATEN

Kuranımızın ilk âyeti:

-“Oku” ile başlamıyor mu?

HA..

Sırf bu değil olay.

Bana göre her Müslüman Kuran’ı okuyup,

Kendi kararlarını, kendi vermeli.

Gerçek Müslümanlık da bunu gerektirmiyo mu?

Yoksa, ortalık yanmayan kefen satandan geçilmez.

Please follow and like us:
Facebook
Twitter
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
YAZARIN SON YAZILARI
KALPLER BİR OLSUN - 21 Kasım 2019
HAYDİ ARKADAŞLAR - 18 Kasım 2019
SİZ BENİ NE SANIYONUZ? - 15 Kasım 2019
DÜŞÜNME FARKI! - 13 Kasım 2019
BAHŞİŞ NEDİR? - 12 Kasım 2019
BUGÜN DE BÖYLE - 9 Kasım 2019
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ