Site rengi

Tasarım

Geniş
Kutulu
Demokrat Gazetesi Balıkesir

HERKES O’NU KONUŞUYO!..

Seçkin Şensöz

Seçkin Şensöz

Bizler Balıkesirspor’luyuz. Hem de şimdiki yönetimdeki pek çok kişinin daha dünyaya gelmediğinden beri.

Susuyoruz olmuyo, sabır diyoz olmuyo.

Ama Balıkesirspor sahipsiz değil beyler!

NASIL MI?

Bu yönetim başa geldiğinde, her kafadan çatlak sesler çıkarken, ben şunu dedim:

“Bİ DAKİKA BEYLER

Bu yönetimi rahat bırakın, geçmişin hatalarını bunlara yüklemeyin.”

FAKAT

Bizimde antenler çalışıyo, bazı bilgileri alıyoz haliyle.

Beyler, yani Balkes Yönetimi, size bir şey sormak isterim:

Abicim, futbola ait her türlü diploması olan, yüreği Balkes aşkı ile çarpan,

Türkiye’nin her kulübüne futbolcu bulan ve bu işi profesyonelce yapmasına rağmen,

Doğduğu kentin Balıkesirspor’una hiçbir menfaat gözetmeden her türlü hizmeti vermeye hazır olan,

“ Tuncer Kurtgün’den” neden faydalanmak gereği duyulmuyo?

(Spor Yönetimi ve Hukuku, Sporcu Motivasyonu, Spor Koçluğu, Yaşam Koçluğu, Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi)

Amatör takımlarda yıllarca futbol oynadı, profesyonel oldu. TV’de Spor Yorumculuğu, gazetede Spor Yazarı, Manager, Balıkesirspor 50. Yıl Marşı Bestecisi.

Türkiye’deki bütün futbolcuların ciğerini bilir.

Ama nedense Tuncer’den faydalanılmıyo?

Bi danışın yahu, ne kaybedersiniz?

 

Please follow and like us:
Facebook
Twitter
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
YAZARIN SON YAZILARI
DAMINA KOYACAN - 22 Ekim 2019
BEN HAYATIMDA - 21 Ekim 2019
GÜVENLİ OLMAK - 18 Ekim 2019
HADİ HAYIRLI OLSUN - 16 Ekim 2019
NE SAÇMALIYON? - 11 Ekim 2019
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ
tanıtım filmi
internet haber