Site rengi

Tasarım

Geniş
Kutulu
Demokrat Gazetesi Balıkesir

GÜNÜN SORUSU

Seçkin Şensöz

Seçkin Şensöz

  • Bayramda napıyon?
  • Valla bilmiyom, sen napıyon?

Muhabbetinin ardından, denelde:

  • Biz Altınoluk’tayız. Lafı geliyo

Zaten Balıkesirlilerin her on aileden 6’sının,

Evi var Altınoluk’ta.

Evi olmayanlarının çoğununda:

  • Ben sevmiyom abi, Altınoluk’u. Kafanı sallasan tanıdık.

Sanki Balıkesir’in denizli hali gibi klasik lafları.

TATİL UZUN OLDUĞUNDAN

Herkesin bir tatil programı var.

Dinlenmek tabi ki herkesin hakkı.

Napma lafı eveleyip geveliyom ki…

Arkadaşlar, bildiğim gördüğüm kadarıyla,

Huzurevinde kalan büyüklerimizin, ellerinden öperek,

İyi bayramlar diler misiniz?

Fazla değil 5 dakika yanlarında kalmanız,

İnan onları mutlu edecektir.

Hadi arkadaşlar! Hep beraber yapalım bunu!!!

Please follow and like us:
Facebook
Twitter
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
YAZARIN SON YAZILARI
BAKIN ARKADAŞLAR - 25 Haziran 2019
ŞÜKÜRLER OLSUN - 22 Haziran 2019
BİR MÜNASİP ZAMANDA - 21 Haziran 2019
İŞİNE GELİRSE BEYİM - 14 Haziran 2019
HER KORKU SİZİ YORMASIN - 7 Haziran 2019
ALEM BUYSA KRAL BENİM - 28 Mayıs 2019
OHOOO!.. - 27 Mayıs 2019
GÜNÜN SORUSU - 24 Mayıs 2019
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ