Site rengi

Tasarım

Geniş
Kutulu
Demokrat Gazetesi Balıkesir

EY RUH! GELDİYSEN MASAYA ÜÇ KERE VUR!

Seçkin Şensöz

Seçkin Şensöz

Eskiden “acıların çocuğu” vardı Küçük Emrah.

Bir de “acıların kadını” şarkıcı Bergen.

Bergen rahmetli oldu.

Acıların kadını devri bitti.

Küçük Emrah,

Büyüdü, parayı buldu.

Acıların çocuğu diye bişey kalmadı.

ŞİMDİ

Yeni model olarak ben varım!

“ acıların adamı” Seço.

Merak ettiğim, müzik ve film yapımcıları beni ne zaman keşfedecek?

Fena mı olur; iki, üç, kasetim dört, beş filmim olsa.

AHA DA

Tiyo veriyom, senaryo yazarlarına.

Hani yeni doğan erkek çocuklarını hastanede sünnet ettirip,

Çocuk yedi, sekiz yaşına gelince.

Formaliteden düğün yapıyorlar ya.

Çocuk zaten sünnet olmuş ama;

Düğün sadece formalite.

BENDE

“Kendimi ölmüşüm ama defin işleri,

Sonra yapılacakmış gibi hissediyom.

Hani, masanın etrafında toplanıp,

Fincanla filen ruh çağırma seansları yapıyolar.

Böyle saçma şekilde ruh çağırmak isteyen arkadaşlar!

Hiç bukadar uğraşıp zahmet etmeyin!

Bi telefon edin.

Anında yanınızdayım.

 

 

Please follow and like us:
Facebook
Twitter
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
YAZARIN SON YAZILARI
GEÇMİŞ OLSUN ÖZCAN - 15 Temmuz 2020
BEN NEYMİŞİM BEE ABİ - 10 Temmuz 2020
MASKE - 8 Temmuz 2020
NEDEN YAPILMIYO - 7 Temmuz 2020
ZATEN HAVA SICAK - 3 Temmuz 2020
ROMANTİK BİR ROMAN - 2 Temmuz 2020
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ