Site rengi

Tasarım

Geniş
Kutulu
Demokrat Gazetesi Balıkesir

DİNLE ABİNİ OSMAN

Seçkin Şensöz

Seçkin Şensöz

Karakteri zayıf mı, zayıf…

Kişiliği desen oturmamış.

Zaten kişiliği yok ki otursun.

Hiçbir konuda bilgisi yok.

 

AMA

Aman, aman, aman…

Konuştu mu?

 

SANKİ

8 tane yabancı dil biliyo, yer çekimini o bulmuş.

Dünyanın yuvarlak olduğunu ilk o söylemiş.

Güneşi, yıldızları o inceleyip, dünyayı o bilgilendirmiş gibi.

 

ABİ

Bırak bunları sen adını soyadını sorulduğu zaman..

Evinin adresini doğru olarak söyle..

Yeter ya…

 

NAPMA

Ciddi konulara girmeye çalışıyon?

Tın, tınsın be kardeşim.

Boyun, postun var ama…

Kalıba vursan..

3 gram gelmezsin.

 

HADİ SEN

Hamamda kadınlar nasıl oynar…

Onun taklidini yap be OSMAN

 

Please follow and like us:
Facebook
Twitter
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
YAZARIN SON YAZILARI
SEVGİN HİÇ BİTMEYECEK - 14 Aralık 2019
ENTERESAN - 13 Aralık 2019
Seço’dan okuyucularına - 11 Aralık 2019
YOK, BÖYLE BİR ŞEY! - 4 Aralık 2019
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ