Site rengi

Tasarım

Geniş
Kutulu
Demokrat Gazetesi Balıkesir

BALKES NEREYE KOŞUYOR?

Erhan Yırcalı

Erhan Yırcalı

Tuzlaspor yenilgisinden sonra Balıkesirspor’un resmi sitesinden şöyle bir açıklama yapıldı. “Teknik Direktörümüz Cihat Arslan alınan kötü sonuçların ardından kulüp menfaatlerini gözeterek istifa etmiştir. Hocamıza emekleri için teşekkür eder, bundan sonraki kariyerinde başarılar dileriz.”deniyordu. Yerine de hemen hiç vakit kaybetmeden Yusuf Şimşek getirildi. Yusuf Şimşek ile ilgili açıklama ise şöyle idi: “ Balıkesirspor’umuzda Cihat Arslan’dan boşalan Teknik Direktörlük görevine Yusuf Şimşek getirilmiştir. Yeni hocamıza ve camiamıza hayırlı olsun”.

Tuzlaspor yenilgisinden sonra Cihat Arslan, yaptığı basın açıklamasında bu istifa sinyalini zaten vermişti. Biz takımı hazırladık gelen de ballı kaymak yiyecek gibi şeyler söyledi. Yönetimle ile de görüşeceğini belirtti.

Alınan oyuncular iyi. Uyum sağlama süreci gerekiyor. Bu süreç umarım uzun sürmez. Çünkü; Balkesin kümede kalma sı gerekiyor. Tuzlaspor teknik direktörü bizi çok iyi okumuş, Balkes düşme hattında imiş vb. Bizim takıma şu anda herkesin bakış açısı bu.

İşte bunun için tüm Balıkesirsporlulara büyük iş düşüyor. Şu andan itibaren takımın hedefi küme kalmak olmalı. Artık kimse bir şey beklemiyor takımdan, kümede kalsın yeter.

Birde medya savaşları var. Bir kısım yerel medya yeni Balkes yönetimini beğenmiyor, eski yönetim ile ilgili haber yapıyor. Eski ve yöneticileri karşı karşıya getirmek için elinden geleni yapıyor. Bunlar hep olur. Burada benim şimdiki kulüp başkanına tavsiyem elinden geleni yapması(zaten yapıyor) ve sosyal medyada olsun, basında olsun çıkan haberlere itibar etmeden yoluna devam etsin. Bir yerde görevde isen muhakkak beğenen ve beğenmeyen çıkar. Bu iş böyledir, böylede gider durur.

Şu anda gerçek Balkeslinin düşüncesi çekişme değil takımın kümede kalması. Enerjimizi bunun üzerine verirsek daha doğru olur.

-/-/-

RENKLERİN DİLİ VAR MI?

Yapılan araştırmalar göre renklerin dili ve insan üzerinde kalıcı etkileri var. Uzmanlar, kişisel zevklere göre belirlenen renk seçimlerinin çok yanlış olduğunu, renklerin tek başlarına veya bir arada kullanıldıklarında farklı algılamalar yaratabilecek lerini, coğrafyadan coğrafyaya, kültürden kültüre renk tercihlerinin farklılık gösterebileceğini söylüyor. Ayrıca bütün insanlık için ortak bazlı renk algılamalarının da olduğu vurgulanıyor. Örneğin yeşil, bütün kültürlerde doğayı, ağaçları ve bitki örtüsünü çağrıştırır, mavi gökyüzü ve gelecek anlamlarına gelirken, beyaz ve siyah başlangıç ve bitişi, sadeliği ve yoğunluğu ifade ediyor. Kırmızı ise sevgi, aşk ve kanın yani acının rengi olarak karşımıza çıkarken, sarı olgunluğu ve güz mevsimini algılattırıyor.

MAVİ

Karmaşık duyguların rengi mavidir. Bu renk pek çok şeyi ifade edebilir. Örneğin deniz mutluysanız neşeli, mutsuzsanız üzgün bir his uyandırabilir. Mavi renk de, baskı da kullanılması riskli renklerdendir. Kullanırken farklı ruh halleri için ne ifade edeceğini iyi bilmek gerekir.

SARI

Neşe dolu, cıvıltılı ve mutlu rengimiz sarı. Tabii ki yazı rengi olarak kullanılması doğru değildir. Ancak şahane fonlar için çok doğru bir tercih. Eğer müşteriniz sizi gülümseyerek anımsasın istiyorsanız sarı tam size göre. Ama doğru kullanılmazsa ciddiyeti bir miktar zedeleyebilir, buna dikkat etmek gerek.

KAHVERENGİ

Bolca sarı, biraz yeşil, biraz da kırmızı bize her yerde karşımıza çıkan rengi verecek. Nedense kahverengi insanlara hiçbir şey ifade etmez. Ama baskı içerisinde kallavi bir ciddiyetin simgesi olabilir. Elit ve şık bir hava verir. Zaten bu ciddi görünümünden dolayı klasik mobilyalar hep kahverengidir.

MOR / PEMBE

Nezaketin ve kırılganlığın simgesidir. Kadın tanımına tam olarak oturur. Hemen her yerde kullanılabilir, nazik olduğu kadar uyumludur da. Kimseyi rahatsız etmez, kullanıldığı yere göre dikkat çekici olabilir. Baskı içerisinde de yerine göre doğru kullanılırsa, mesajın tam adresine ulaşmasını sağlar.

SİYAH ve BEYAZ

Beyaz, kağıt rengi ve esas fon olduğu için zaten kullanmak zorunda olduğumuz bir unsur; tabii fonu bir renk düşünmüyorsak. Beyaz yoğunluklu baskı ürünleri ciddi ve kurumsal görünür. Ayı şekilde siyah da temel yazı rengimiz olduğu için zorunlu biçimde kullanıyoruz. Siyah beyaz ağırlıklı baskı ürünleri güzel tasarlanırsa çok ciddi bir görüntü verebilirler. Ancak logolarda bu ikiyle bir ana rengin eşlik etmesi doğru olur.

Please follow and like us:
Please follow and like us:
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
YAZARIN SON YAZILARI
NEDEN DEĞİŞTİK? - 26 Şubat 2021
BALKART ve HES KODU - 24 Şubat 2021
ÜSKÜP - 22 Şubat 2021
BALIKESİR LEZZETLERİ - 19 Şubat 2021
ESKİDEN KARTPOSTAL VARDI - 18 Şubat 2021
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ
gazete