Site rengi

Tasarım

Geniş
Kutulu
Demokrat Gazetesi Balıkesir

İZMİR YOLCUSU KALMASIN

Seçkin Şensöz

Seçkin Şensöz

Elveda arkadaşlar!

Sizler bu satırları okurken; ben çok uzaklarda olacağım.

Belki bir ağaç altında yatıp kalkacak, belki de İzmir de pavyonun birinde şarkıcılığa başlayacağım.

Yok, len ben karıştırdım; böyle bir şey Türk Filmlerinde oluyodu sahi.

Evi terk eden genç kız ailesine böyle bir not bırakıyodu.

AMA

Sanki geleceğini okuyomuş gibi harbiden, pavyonda şarkıcı oluyodu. Ufak pavyonlarda başlayan şarkıcılık hayatı, günden güne onu şöhrete ulaştırıyo, ve sonunda şöhretin zirvesine çıkıyodu.

Ohoo! Bende havaya girdim valla.

Gazeteye yazımı yazıyom yoksa Yeşilçam’a senaryomu yazıyom.

Kısacası İzmir’e, pavyonda şarkıcı olmak için değil, sağlık aramak için gidiyorum.

YANİ

Yanisi şu Balıkesir’de bir süre yokum, arkadaşlara buradan haber vereyim dedim.

Öpüldünüz, hoşçakalın efeeemm!

Please follow and like us:
Facebook
Twitter
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ