Site rengi

Tasarım

Geniş
Kutulu
Demokrat Gazetesi Balıkesir

HAYATIN DENGESİ BÖYLE

Seçkin Şensöz

Seçkin Şensöz

Hayatta maalesef bazı şeyler, insanın gönlüne göre olmuyo.

Kimi zengin olmak istiyo, olamıyo.

Kimisi birini çok seviyo, ama sevilmiyo.

Kimileri iş arıyo, bulamıyo.

Kimisi loto-toto oynuyo, tutturamıyo.

Kimi iyi giyinmek istiyo, giyinemiyo.

Kimi yazı diyo, tura geliyo.

Kimi sarı diyo, kimi lacivert.

YANİ

Herkes her şeyi istiyo, ama kiminin istediği oluyo, kiminin olmuyo.

Var mı yapacak bişey?

Kimine var, kimine yok, kimine imkânsız.

ARKADAŞLAR

En önemli konu sağlık. Sağlık olduktan sonra inanın ve inançlı olun gerisi kolay.

Bi de önemli şey;

Davulun dengi dengine vurması.

Dedik ya bişey istiyon veya birini seviyon da olmuyo diye.

Be kardeşim; öyle bişey iste, öyle birini sevki; arada uçurum olmasın.

YANİ

Akıllı ol, ne istediğini, ne kadar istediğini bil.

Sevgi konusuna gelince; sen nerdesin, o nerede, onu bil, seviyeni koru.

Bırakta o sana erişmeye çalışsın.

Ederi kadar değer ver.

Yoksa sal gitsin be kardeşim!

*

(Bu vesile ile tüm İslam aleminin ve değerli okuyucularımın mübarek Regaib Kandili’ri kutlar, daha nice kandillere idrak etmelerini niyaz ederim.)

Please follow and like us:
Facebook
Twitter
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
YAZARIN SON YAZILARI
SANKİ - 9 Mart 2020
TEPKİLER FARKLI - 5 Mart 2020
JAWS - 4 Mart 2020
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ